Menü
Hesabım
Göster
Şifremi Unuttum
Kayıt Ol

Sepetim

Müşteri Hizmetleri Soru Sor
1- Ürünler Hasarlı Geldi.

Siparişiniz tarafınıza ulaştığı anda kargo görevlisi yanınızdayken paketi ve ürünleri kontrol ediniz. Ürünlerinizin hasarlı olması halinde kargo görevlisinden tutanak tutmasını isteyiniz. Ürünleri bu tutanak ile faturasıyla birlikte Dermokozmetika.com'a gönderebilirsiniz.

2- Siparişimdeki Ürün Yerine Farklı bir Ürün Geldi.

* Siparişinizle birlikte yanlış ürün gönderilmesi halinde yanlış olan ürün/ürünleri faturasıyla birlikte Dermokozmetika.com'a göndererek,

* 0850 840 84 00 numara ile müşteri hizmetlerimize bilgi verebilir veya info@dermokozmetika.com adresine e-posta yoluyla iletebilirsiniz.

T-Soft E-Ticaret Sistemleriyle Hazırlanmıştır.